مدرک فنی حرفه ای آکادمی هنری

مدرک فنی حرفه ای آکادمی هنری

یادگیری هنر همیشه برای تمامی مردمان محبوب و جذاب بوده است و طیف زیادی از جامعه به دنبال یادگیری آن هستنند. آکادمی هنری ، موسسه آموزشی هست که به آموزش هنر و فرهنگ هنری می پردازد. هدف آکادمی هنری پرورش و گسترده کردن هنر در سراسر کشور است و پرورش تربیت هنرمندان جوان کشور است. آکادمی هنری نقشینه که چندین سال است تاسیس شده است با پیگیری این هدف کلاس ها و آموزش های مختلفی برگذار می کند با ارائه مدرک فنی حرفه ای معتبر از آموزشگاه به هنرجویان. آکادمی هنری کلاس هایی از قبیل نقاشی، خوشنویسی، کالیگرافی، سفالگری، رزین و ... آموزش می دهد.

دوره های آموزشگاه نقشینه

آکادمی هنری نقشینه با برگذاری کلاس های مختلف با بهترین اساتید روز دنیا توانسته رتبه بهترین آموزشگاه نقاشی، خوشنویسی، رزین و سفالگری را از آن خود کند. همه کلاس های آکادمی هنری نقشینه به دو صورت آنلاین و حضوری است. هر کدام این کلاس ها مزایا و معایب خاص خودش را دارد مزیت کلاس آنلاین در این است که در هر کجای ایران باشید می توانید این کلاس هارا با در دست داشتن گوشی یا سیستم خود شرکت کنید ولی معایت آن این است که اگر ایراد و اشکالی در کار خود داشته باشید استاد نمی تواند به راحتی ایراد شما را برطرف کند.

مدرک فنی حرفه ای آکادمی نقشینه

دوره حضوری آموزشگاه نیز به دو دسته ورکشاپ آزاد و دور فنی حرفه ای تقسیم می شود. این دوره ها بسته به مدرکی که دریافت می کنید از هم تفکیک می شوند. دوره آزاد نقشینه این کلاس ها شهریه بیشتری به نسبت دوره فنی حرفه ای دارند و می توانید این کلاس ها را خصوصی و عمومی شرکت کنید و در صورت نیاز به صورت فشرده شرکت کنید.برای دریافت مدرک فنی حرفه ای آکادمی هنری باید دوره فنی حرفه ای را ثبت نام کنید. این دوره ها به صورت عمومی برگذار می شود کلاس هایش و بعد از اتمام دوره یا همان کلاس یک آزمون از شما گرفته می شود که در صورت قبولی در آزمون مدرک از خود فنی حرفه ای دریافت می کنید که بسیار معتبر است و در سراسر کشور اعتبار دارد.

جمع بندی

آکادمی هنری یا آموزشگاه های مختلفی در سراسر کشور هستنند که می توانید در آن ثبت نام کنید و مدرک دریافت کنید ولی همه این آموزشگاه ها به شما مدرک نمی دهند و اگر شما دنبال مدرک فنی حرفه ای آکادمی هنری هستید آکادمی هنری نقشینه بهترین انتخاب برای شما است که در تمامی زمینه های هنری کلاس ها و دوره های مختلفی برگذار می کند و اگر دوره ورکشاپ آزاد آن را ثبت نام کنید مدرک از خود آموزشگاه و اگر دوره فنی حرفه ای آن را شرکت کنید مدرک از خود فنی حرفه ای دریافت می کنید که بسیار معتبر است و در کل کشور اعتبار دارد. برای دریافت شرایط ثبت نام کلاس ها با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید مشاوران ما در اسراع وقت پاسخو شما هستنند و شما را برای ثبت نام راهنمایی می کنند.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
افزودن نظر
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ | مقالات | فاطمه پناه علی | بازدید: 32 | 1729358937