آموزش دوره طراحی مد و لباس

آموزشگاه طراحی مد و لباس در کرج

آموزش دوره طراحی مد و لباس
مدرک قابل ارائه  مدرک معتبر فنی و حرفه ای
شرایط ورود به بازار کار *****
دریافت مشاوره های رایگان  02633519878

معرفی دوره طراحی مد و لباس 

دوره طراحی مد و لباس یکی از دوره های آموزشی می باشد که شما می توانید در آموزشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در کرج آن را پشت سر بگذارید و با دریافت مدرک فنی و حرفه ای، از مزایای این مدرک بهره مند شوید. یک دوره آموزشی بسیار محبوب و کاربردی که می تواند موجب شود شما به راحتی بتوانید در بازار کار به محبوبیت و همچنین شهرت قابل توجهی دست پیدا کنید. همچنین به دلیل طراحی های متنوع می توانید جذب بیشتر مخاطب را نسبت به سایر رقبای خود داشته باشید. 

در صورتی که در دوره طراحی مد و لباس شرکت کنید و این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید دیگر نیازی به این ندارید که برای استفاده از لباس مورد علاقه و مورد پسند خود تمام ایران را بگردید. شما خودتان دست به کار می شوید و لباسی که دوست دارید را انتخاب و طراحی می کنید و از آن استفاده می کنید. همچنین شما باید بدانید که این امکان برای شما وجود دارد که نمونه های طراحی های خود را به خارج از کشور ارسال کنید و در بازار جهانی برای خود جایگاهی را به دست آورید. 

در نهایت باید به شما بگوییم که دوره طراحی مد و لباس یکی از دوره های بسیار محبوب و پردرآمد محسوب می شود که در ایران و در سراسر جهان دارای طرفداران زیادی می باشد. مجتمع آموزشی هنرهای تجسمی و صنایع دستی نقشینه در کرج، این دوره های آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید به راحتی را شرکت در این دوره ها شرایطی را برای خود فراهم کنید که بتوانید وارد بازار کار شوید. ما تمامی نکاتی که شما به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 


آموزش طراحی مد و لباس 

سپری کردن دوره طراحی مد و لباس مانند هر دوره دیگری نیازمند علاقه و میل و اشتیاق افراد به این دوره ها می باشد. در صورتی که شما به عنوان یک فرد علاقه مند به هنر این شاخه شغلی و این رشته هنری را انتخاب کرده اید باید بدانید که تنها با استفاده از سه تکنیک کلی و اصلی می توانید بر طراحی لباس مسلط شوید و به این ترتیب برای خود یک بازار جهانی داشته باشید. این تکنیک های اصلی عبارت اند از: 

طراحی مد و لباس 
طراحی آناتومی 
طراحی چهره 
طراحی لباس 

یکی از مهمترین مواردی که شما در دوره طراحی مد و لباس می آموزید این است که با تیپ های مختلف بدنی روبرو می شوید. تمامی این انواع تیپ ها یا استایل های بدنی را شناسایی می کنید. سپس با توجه به نقاط قوت و ضعفی که این تیپ ها و یا استایل ها دارند، شما به راحتی اقدام به طراحی می کنید. به این ترتیب طراحی شما می تواند به راحتی نواقص استایل ها را پوشش داده و شرایطی را برای برجسته تر کردن و نمایان تر کردن ویژگی های مثبت استایل ها فراهم کند. 


طراحی مد و لباس به صورت دستی 

در ابتدا باید به شما بگوییم که دوره طراحی مد و لباس می تواند برای شما به دو صورت دستی و یا سیستمی ارائه شود. اما شما باید با دوره های دستی در ابتدا آشنا شوید و به این دوره ها مسلط شوید. این کار می تواند موجب شود که شما در طراحی های نرم افزاری هم به راحتی پیشرفت کنید. همچنین این کار برای شما می تواند با مزایای قابل توجهی همراه باشد که برخی از این مزایای کاربردی و مهم می تواند مسیر و موقعیت شغلی شما را کاملا تغییر دهد. این مزایا عبارت اند از: 

شما می توانید بدون محدودیت هر طراحی ذهنی که دارید را به راحتی روی کاغذ آورده و سپس اجرایی کنید 

امکان استفاده از تنوع رنگی بالایی را دارید 
طراحی به صورت مطابقت صد در صدی با استانداردهای شما 
ترکیب همه انواع چهره ها و اندام ها 
طراحی مدل های موی جدید 
طراحی انواع چهره ها و حالت ها و اندام ها 

این موارد مهمترین مزایای طراحی مد و لباس به صورت دستی می باشد. 


شماره تماس: 02633519878 گلشهر، ابتدای خیابان انوشیروان، پلاک ۲۷ مهرشهر، بلوارشهرداری، نبش خیابان ۳۰۲، پلاک ۶۱



سرفصل های دوره طراحی مد و لباس 

یکی از مهمترین شاخصه هایی که شما برای ورود به هر دوره آموزشی به آن نیاز دارید شناسایی سرفصل های آموزشی می باشد. شما باید به خوبی با آنچه قرار است آموزش ببینید و به آن مسلط باشید آشنا باشید تا بتوانید در خصوص ورود به این دوره های آموزشی تصمیم گیری کنید. از همین رو ما به شما در خصوص سرفصل هایی که در این دوره می توانید پشت سر بگذارید اطلاعات کاملی را ارائه می دهیم که می تواند برای شما بسیار مهم باشد و در انتخاب شما برای ورود به این دوره های آموزشی کاربردی بسیار موثر باشد. این سرفصل های آموزشی عبارت اند از: 

  • شناسایی ایرادهای هر استایل و رفع این ایرادها 
  • شناسایی انواع سیلوئت های اندامی 
  • شناسایی آناتومی بدن 
  • شناسایی استایلینگ 
  • آشنایی با تدابیر خط
  •  آشنایی با رنگ شناسی و هارمونی 
  • آشنایی با اصول سبک شناسی مد 
  • آشنایی با کارکترسازی 
  • توانایی ساخت کالکشن 
  • خلاقیت در طراحی لباس 
  • توانایی تصویرسازی و جنسیت سازی در پارچه 
  • آشنایی با مفاهیم پایه هنرهای تجسمی در طراحی لباس 
  • آشنایی با انواع نشست پارچه بر اندام 
  • طراحی لباس حرفه ای و پیشرفته 

اهمیت آموزش دوره طراحی مد و لباس 

در صورتی که شما در دوره مد و لباس شرکت کنید و این آموزش ها را پشت سر بگذارید می توانید موفقیت های بسیار قابل توجهی را به دست آورید. دلیل این امر اهمیت این رشته می باشد که در موارد ذیل خلاصه می شود و عبارت اند از: 

طراحی مد و لباس به گونه ای فرد محور بوده و امکان برندسازی شخصی وجود دارد 

طراح لباس توانایی بالایی در پیش بینی ترندها دارد 

این کار نیاز به سرمایه اولیه ندارد 
این رشته هم رشته ای هنری و هم رشته ای تجاری محسوب می شود 
افزایش میزان خلاقیت و مهارت 
توانایی در شناسایی فرهنگ های مختلف 
تونایی ارائه یک فرهنگ نوین
توانایی در حفظ اصول فرهنگی یک منطقه 



شماره تماس: 02633519878 گلشهر، ابتدای خیابان انوشیروان، پلاک ۲۷ مهرشهر، بلوارشهرداری، نبش خیابان ۳۰۲، پلاک ۶۱






برچسب ها:

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ | هنرهای تجسمی | وحید یوسفی | بازدید: 425 | 1682081374