ثبت نام آموزش نقاشی در کرج

شرایط ثبت نام در آموزشگاه نقاشی در کرج

ثبت نام آموزش نقاشی در کرج



ثبت نام در آموزش نقاشی در کرج چگونه صورت می گیرد؟ شاید شما تصمیم خود را مبنی بر پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی در رشته های هنرهای تجسمی و یا صنایع دستی گرفته باشید. حتی شاید در میان آموزشگاه هایی که این مهم را به شما ارائه می دهند نیز انتخاب خود را کرده باشید و علاقه مند باشید در مجتمع آموزشگاهی هنرهای تجسمی و صنایع دستی نقشینه کرج اقدام به فعالیت نمایید. اما در مورد این که چطور می توانید در این دوره ها شرکت کنید و مراحل ثبت نام خود را کامل کنید نیاز به راهنمایی دارید. 

راهنمای ثبت نام در دوره های آموزشی نقشینه 

به صورت کلی شما می توانید از دو روش برای ثبت نام در دوره های آموزشی اقدام کنید. برای ثبت نام آموزش نقاشی در کرج و حضور در دوره های حرفه ای و استاندارد نقشینه شما می توانید به دو صورت اقدام کنید که ما این دور صورت را در ابتدا به صورت فهرست وار به شما معرفی می کنیم و سپس شرایط ویژه هر یک را به صورت مشخص به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی امور مربوط به ثبت نام خود را تکمیل کرده و در دوره های مورد نظر خود شرکت کنید. راه های ثبت نام در این آموزشگاه عبارت اند از: 

ثبت نام به صورت حضوری 
ثبت نام به صورت تلفنی 


ثبت نام حضوری در نقشینه 

برای ثبت نام آموزش نقاشی در کرج و حضور در دوره های آموزشی نقشینه در رشته نقاشی و سبک های مورد نظر خود، می توانید به صورت حضوری به آدرس ما در استان البرز و شهرستان کرج مراجعه نمایید. ما در ادامه آدرس را در اختیار شما خواهیم گذاشت تا بتوانید در ساعات کاری به ما مراجعه نمایید و مراحل ثبت نام و شورع دوره های خود را آغاز نمایید. 

آدرس: کرج، 45 متری گلشهر، ابتدای خیابان انوشیروان، پلاک 27

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام 

برای ثبت نام آموزش نقاشی در کرج شما نیاز دارید که مدارکی را به همراه داشته باشید تا مراحل ثبت نام شما با موفقیت صورت بگیرد. از همین رو ما برای این که شما بتوانید به راحتی در دوره مورد نظر خود ثبت نام کنید و در زمان ثبت نام با مشکلی روبرو نشوید مدارکی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهیم تا شما بتوانید با آماده کردن این مدارک برای حضور در دوره های آموزشی مورد نظر خود اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام عبارت اند از: 

  • شناسنامه 
  • کارت ملی
  • یک قطعه عکس 3 در 4 



ثبت نام به صورت غیر حضوری 

برای ثبت نام آموزش نقاشی در کرج به صورت غیر حضوری شما باید از طریق شماره ای که در اختیار شما قرار می دهیم با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید تا مراحل ثبت نام خود را بتوانید در این آموزشگاه کامل کنید. اما باید در نظر داشته باشید که شما بعد از این ثبت نام باید مدارکی که در بخش بالا به آن اشاره شد را همراه خود داشته باشید و به آموزشگاه ارائه نمایید. 

شماره تلفن ثبت نام غیر حضوری در دوره های آموزشی نقشینه: 09128633135



شماره تماس: 02633519878 گلشهر، ابتدای خیابان انوشیروان، پلاک ۲۷ مهرشهر، بلوارشهرداری، نبش خیابان ۳۰۲، پلاک ۶۱

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ | مقالات | وحید یوسفی | بازدید: 282 | 1682804985