بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج

بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج


آموزش سفالگری جزو هنر هایی است که از زمان های دور بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزء مهمترین هنر های اصیل ایرانی محسوب می شود. در سفالگری با ترکیب خاک رس یا سفال میتوانید شروع به خلق کردن شکل های مختلف کنید. سفالگری می تواند جنبه های مختلفی از جمله سرگرمی، تفریح و حتی درآمد زایی داشته باشد. آکادمی هنری نقشینه بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج است که با انواع دوره های سفالگری فنی و حرفه ای و آزاد با مجرب ترین اساتید دوره های خود را برگذار می کند. همه افراد علاقه مند به هنر سفالگری با ثبت نام در این دوره ها و بعد از اتمام دوره خود میتوانند از آموزشگاه مدرک معتبر دریافت کنند.

- بهترین آموزشگاه سفالگری درکرج

کلاس سفالگری با توجه به اینکه یک اثر هنری و خلق کردنی محسوب می شود در عین حال کار بسیار لذت بخشی هم هست. این رشته می تواند برای بسیاری از افراد چه کوچک چه بزرگ جذاب باشد. کلاس سفالگری یک فرصت بسیار خوب برای کشف استعداد در کودکان است و اگر در دوران کودکی این کار انجام شود در بزرگسالی میتواند باعث درآمد زایی شود. برای ثبت نام در این دوره ها نیاز به هیج پیشینه ای نیست. آموزشگاه نقشینه که بی تردید بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج است به شما تا حرفه ای شدن کمک میکند. آموزش ها از مبتدی تا پیشرفته است پس برای آموزشگاه فرقی نمی کند در چه سطحی هستید و از همین امروز می توانید آموزش ببینید. 

بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج

- دوره آموزشی سفالگری رایگان در کرج

دوره های مختلفی از جمله رایگان وجود دارند. دوره های آموزشی رایگان دوره هایی هستند که معمولا اصول و قواعد تئوری سفالگری را به شما آموزش میدهند و شما می توانید برای یادگیری این قواعد به سایت های مختلف مراجعه کرده و از مقالات آن ها استفاده کنید و حتی از مقاله هایی که در سایت نقشینه هست می توانید استفاده کنید. ولی شما برای یادگیری سفالگری نیاز به آموزش عملی دارید یادگیری قواعد و اصول سفالگری برای شروع کار الزامی است ولی کافی نیست به دلیل استقبال زیاد از این هنر آموزشگاه های زیادی دوره های آموزشی برگذار میکنند ولی باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که با رعایت روش آموزشی درست به شما در حرفه ای شدن کمک بسیاری کند. شما با ثبت نام در دوره های نقشینه هم می توانید اصول اولیه و مبتدی را آموزش ببینید و هم به طور عملی کار با سفال را یاد بگیرید و وارد یکی از شاخه های هنرهای تجسمی شوید و در این شاخه شروع به فعالیت حرفه ای کنید و از این طریق درآمد زایی کنید.

- قیمت دوره آموزشی سفالگری در کرج

آموزشگاه ما دوره های مختلفی برای آموزش سفالگری دارد که میتوانید با توجه به سطح کاری خودتان  یکی از این دوره ها را انتخاب کنید با توجه به این موضوع که آموزشگاه ما دوره های مختلفی برگزار می کند قیمت های متفاوتی نیز برای هر یک از این دوره ها در نظر گرفته شده است. به این دلیل که مدت زمان و طول دوره در هر یک از این دسته بندی ها متفاوت است. با وجود اینکه کیفیت آموزش در بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج در همه دوره ها بسیار بالا است تفاوت هایی جزئی موجب اختلاف قیمت میشود. از جمله دوره های آکادمی هنری نقشینه عبارتند از:

  1. دوره های ورک شاپ کوتاه مدت سفالگری
  2. دوره های آزاد سفالگری در کرج
  3. دوره های فنی حرفه ای در بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج

تصویر

دوره های ورک شاپ کوتاه مدت سفالگری سریع تر جمع بندی می شوند و در آن اصول اولیه و مبانی سفالگری آموزش داده می شود. دوره های آزاد سفالگری به طور کامل آموزش داده میشود به هنر جویان ولی در پایان دوره مدرک فنی حرفه ای تعلق نمی گیرد ولی از خود آموزشگاه مدرک دریافت می کنید که به اندازه مدرک فنی و حرفه ای اعتبار ندارد. ولی با ثبت نام در دوره فنی حرفه ای آموزش ها کامل و جامع است و در انتهای دوره مدرک معتبر فنی و حرفه ای به شما تعلق می گیرد که بسیار معتبر تر از مدرک آموزشگاهی است.

با توجه به توضیحات دوره ها قیمت هر دوره در بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج متفاوت است و بستگی به شرایط فرد دارد که با توجه به سطح خود و با کمک مشاوران آموزشگاه نقشینه تصمیم میگیرد کدام دوره مناسب خود را دریافت کند و شروع به آموزش کند. برای ارتباط با مشاوران می توانید از طریق  شماره هایی که در سایت قرار دارد با مشاوران ارتباط برقرار کنید و قیمت دوره مدنظر خود را استعلام بگیرید و در صورت نیاز، در دوره مدنظر خود ثبت نام کنید و مناسب ترین دوره را دریافت کنید.

- جمع بندی

در این مقاله ما هنر سفالگری را تعریف کردیم و گفتیم جزء مهمترین هنر های اصیل ایرانی است و جنبه های مختلف این رشته را بیان کردیم و به معرفی بهترین آموزشگاه سفالگری در کرج پرداختیم. آموزشگاه نقشینه با مجرب ترین اساتید می تواند انتخاب مناسبی برای یادگیری هنر سفالگری باشد. آموزش های رایگان در سایت نقشینه وجود دارد که می توانید برای شروع کار خود از این آموزش ها که مبانی اولیه سفالگری هست استفاده کنید و در صورت نیاز از دوره های متنوعی که وجود دارد یکی را بسته به شرایط خود انتخاب کنید.

 



امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
افزودن نظر
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۳/۰۵/۱۳ | مقالات | فاطمه پناه علی | بازدید: 83 | 1722667831